A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Професійно-технічне училище №79

План роботи

Річний план роботи соціального педагога

 Професійно-технічного училища №79

Подгорної Тетяни Ігорівни

на 2022 – 2023 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

смт. Петриківка 2022    

 

ВСТУП

У професійно-технічному училищі № 79 діє соціально-психологічна служба, у складі якої працює практичний психолог Кабаченко Оксана Віталіївна (магістр, повна ставка), та соціальний педагог Подгорна Тетяна Ігорівна  (бакалавр, повна ставка).

Подгорна Тетяна, соціальний педагог ПТУ №79, забезпечує соціально-педагогічний патронаж здобувачів освіти, колективу, мікрогруп та осіб, які потребують піклування чи перебувають у складних життєвих обставинах.

Соціальний педагог сприяє взаємодії навчальних закладів, сім'ї, служб у справах неповнолітніх соціального захисту, центрів соціальних служб для молоді, кримінальної міліції ті інших підрозділів державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування неурядових та громадських організацій - з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її сприятливого розвитку.

Діяльність соціального педагога в ПТУ №79 на 2022-2023 навчальний рік ґрунтується відповідно до наступних нормативно-правових документів:

Закон України «Про освіту» (від 05.09.2017р.№2145-VIII Відомості Верховної ради України);

Закон України «Про професійно-технічну освіту» (№ 103/98 – ВР від 19.12.2006р зі змінами);

Закон України «Про соціальну роботу з дітьми та молоддю» (№ 2558- ІІІ від 21.06.2001р.);

Закон України «Про попередження насильства в сім'ї » (№ 2789-ІІІ від 15.11.2001р.);

Закон України «Про охорону дитинства» (№2402-ІІІ від 26.03.2001р. зі змінами і доповненнями);

Закон України «Про реабілітацію інвалідів в Україні» (№ 2961-15 від 01.01.2006р.);

Наказ МОН від 22.05.2018 № 509 “Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України”;

Лист МОН від 16.07.2021 № 1/9-363 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н. р.”;

Лист МОН України від 24.07.2019. № 1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України»;

Посадова інструкція соціального педагога;

Нормативи часу на основні види роботи соціального педагога;

Етичний кодекс соціального педагога.

Інші нормативно-правові документи, якими керується в своїй діяльності соціальний педагог.

Основні завдання на 2022-2023 навчальний рік:

1.   Соціально-педагогічне дослідження з метою виявлення соціальних та особистісних потреб та проблем учасників освітнього процесу .

2.   Охорона і захист прав та інтересів здобувачів освіти.

3.   Підтримка та допомога учням в процесі особистісного становлення.

4.   Забезпечення і зміцнення фізичного, психологічного, соціального та морального здоров’я особистості.

5.   Формування моральної свідомості, соціально-значущої орієнтацій і установок у життєвому самовизначенні.

6.   Надання комплексної соціально-педагогічної допомоги учасникам освітнього простору.

7.   Соціально-педагогічний патронаж та захист здобувачів освіти соціально-незахищених категорій.

8.   Запобігання негативним проявам в учнівському середовищі.

9.   Надання допомоги учням і сім’ям, що перебувають у складних життєвих обставинах або потребують посиленої педагогічної уваги чи мають особливі освітні потреби, в тому числі постраждалим від насильства та військових конфліктів.

Отже, основною метою моєї роботи є забезпечення систематичного та своєчасного вивчення особливостей соціалізації здобувачів освіти, надання комплексної соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу, а також захист прав здобувачів освіти ПТУ №79 у їх життєвому просторі. Підвищення психосоціальної стійкості особистості до впливів соціального середовища.

 

 

№ з/п

Зміст роботи з учнями, медпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального

закладу

Термін проведення

Де і з ким проводиться

І. Діагностика

   1.

Вивчення особових справ здобувачів освіти І курсу.

Вересень

Кабінет соціального

педагога.

   2.

Виявлення здобувачів освіти соціально незахищених

категорій, а саме:

- дітей-сиріт;

- дітей, які позбавлені батьківського

піклування;

- дітей-напівсиріт;

- дітей з неповних сімей;

- дітей з багатодітних сімей;

- дітей інвалідів;

- дітей, які мають статус потерпілих внаслідок

Чорнобильської катастрофи;

- дітей з малозабезпечених сімей;

- дітей переселенців, біженців із зони АТО.

Вересень

Кабінет соціального

педагога.

Здобувачі освіти ПТУ №79, майстри

в/н, класні

керівники,

батьки.

    3.

Проведення соціальної паспортизації здобувачів освіти, навчальних груп, сімей «групи ризику».

Складання соціального паспорту  здобувачів освіти училища.

Протягом

року

Кабінет соц. педагога.

здобувачі освіти ПТУ № 79, майстри в/н,  класні керівники, мед. працівник.

   4.

Вивчення особливостей соціально-

адаптаційного періоду здобувачів освіти 1 курсу.

Вересень-

жовтень

Навчальні кабінети.

здобувачів освіти І курсу ПТУ №79

   5.

Соціально-педагогічні дослідження серед учасників навчально-виховного процесу за запитом адміністрації.

Протягом року

Навчальні кабінети.

   6.

Методика діагностики особистості на мотивацію до успіху Т. Елерса.

 

Січень- лютий

Навчальні кабінети.

Здобувачі освіти ПТУ № 79

   7.

Визначення ціннісних орієнтації. Методика «Ціннісні орієнтації» М. Рокича

Грудень

Навчальні кабінети.

здобувачі освіти ПТУ № 79

   8.

Діагностика психічних станів. Методика "Самооцінка психічних станів" (за Г. Айзенком)

Жовтень- листопад

Навчальні кабінети. здобувачі освіти І курсу

   9.

Діагностика професійних нахилів здобувачів освіти. (ДДО, опитувальник проф. спрямованості Д. Голланда).

Протягом

року

Навчальні кабінети.

здобувачі освіти ПТУ № 79

  10.

Визначення рівня агресивності та ворожості

 (методика Басса-Дарки).

Грудень

Навчальні кабінети.

здобувачі освіти училища.

  11.

Діагностика інтелекту. (Тест “Прогресивні

матриці Равена”.)

Листопад

Навчальні кабінети.

здобувачі освіти ПТУ № 79

  12.

Визначення індивідуального рівня

толерантності (для педагогів за методикою С. Баднера).

Протягом

року

Педагоги училища.

  13.

Діагностика інтелекту. Інтелектуальний тест Г.Ю. Айзенка

Протягом року

Навчальні кабінети.

  14.

Психологічна діагностика батьків. (анкета

«Училище очима батьків»).

Протягом

року

Здобувачі освіти училища.

Навчальні кабінети.

Батьки здобувачів освіти.

 

ІІ. Профілактика

   1.

Проведення профілактичних бесід з здобувачами освіти 1

курсу з питань ознайомлення правил внутрішнього розпорядку училища.

І семестр

Навчальні кабінети.

здобувачі освіти училища.

   2.

 

З метою профілактики підготовка та проведення науково-популярних лекцій для здобувачів освіти:

 Формування здорового способу життя.

  Шкідливі звички.

 Нерозділене кохання.

Січень -Березень

Навчальні кабінети.

здобувачі освіти училища.

3.

Проведення профілактичних бесід з учнями схильними до правопорушень.

За

потребою

Навчальні кабінети.

здобувачі освіти училища.

4.

 Пропагування здорового способу життя.

Протягом

року

Навчальні кабінети.

здобувачі освіти училища.

5.

Озброєння здобувачів освіти інформацією про шкідливі наслідки ігроманії, тютюнопаління, вживання алкоголю, наркотичних засобів.

Протягом

року

Навчальні кабінети.

здобувачі освіти училища.

6.

Профілактичні бесіди за запитом.

Протягом

року

Навчальні кабінети.

здобувачі освіти. Батьки

7.

Проведення профілактичних бесід з педагогами щодо толерантного ставлення до здобувачів освіти з особливими освітніми потребами.

Протягом

року

Навчальні кабінети.

Педагоги.

 

ІІІ. Консультування

   1.

 Консультативна робота за потребою здобувачів освіти.

Протягом

року

Кабінет соц.педагога

   2.

Соціально-психологічний супровід  здобувачів освіти під час підготовки до ЗНО.

Лютий -

березень

Навчальні кабінети.

Кабінет соц.педагога

    3.

Проведення консультацій з питань

профорієнтації із здобувачами освіти, батьками.

Протягом

року

Кабінет соц.педагога

    4.

Групове та індивідуальне консультування

здобувачів освіти за результатами діагностик.

Протягом

року

Навчальні кабінети. Кабінет соц.педагога

    5.

Надання консультативної допомоги здобувачам освіти, які потрапили в складні життєві обставин.

 

Протягом

року

Навчальні кабінети. Кабінет соц.педагога

    6.

Надання консультативної допомоги здібним та

обдарованим здобувачам освіти, щодо реалізації власних можливостей та їх перспективного розвитку.

 

Протягом

року

Навчальні кабінети.

Кабінет соц.педагога

    7.

Проведення бесід із дезадаптованими здобувачами освіти І курсу.

І семестр

Навчальні кабінети. Кабінет соц.педагога

    8.

Консультативна робота з здобувачами освіти –

переселенцями, біженцями із зони АТО.

Протягом

року

Кабінет соц.педагога

    9.

Надання консультативної допомоги педагогам

училища.

Протягом

року

Кабінет соц.педагога

   10

Надання консультативної допомоги батькам

Здобувачів освіти училища.

За запитом

Кабінет соц.педагога

    11.

Надання консультативної допомоги

адміністрації училища.

Протягом

року

Кабінет соц педагога

 

IV. Зв҆язки з громадськістю

    1.

 Налагодження співпраці з працівниками

міліції, службою у справах дітей, працівниками центру зайнятості, медичними працівниками, благодійними фондами та організаціями, тощо.

Протягом

року

Кабінет соц.педагога

 2.

Участь у судових засіданнях щодо захисту

прав неповнолітніх.

Протягом

року

 

 3.

Захист інтересів дітей-сиріт та дітей

позбавлених батьківського піклування, дітей із

малозабезпечених, багатодітних, неповних,

неблагополучних сімей, сімей вимушених

переселенців із зони АТО.

Протягом

року

Кабінет соц. педагога.

Здобувачі освіти.

 4.

Проведення профінформаційних та

профагітаційних заходів у навчальних

закладах Петриківського району.

Протягом

року

Навчальні заклади міста і

області.

 5.

Налагодження співпраці з соціальними

педагогами ЗП( ПТО) з метою обміну досвідом

роботи.

Протягом

року

 

 6.

Обстеження житлово-побутових умов дітей-

сиріт, багатодітних, малозабезпечених сімей,

переселенців та біженців із зони АТО.

Протягом

року

 

 7.

Участь у роботі ради профілактики.

Протягом

року

Навчальні кабінети.

 8.

Обстеження житлових умов здобувачів освіти, що

проживають в гуртожитку.

Протягом

року

Гуртожиток

V. Просвіта

 1.

Підготовка та проведення просвітницьких лекцій для здобувачів освіти:

  1. Закон у моєму житті.
  2. Жорстокі ігри. Ігрова та комп’ютерна залежність.

Лютий

Квітень

Навчальні кабінети.

Здобувачі освіти.

 

 

 2.

Проведення тренінгу для здобувачів освіти «ВІЛ/СНІД: передбачити, уникнути, не захворіти».

Листопад

Навчальні кабінети.

 

 3.

Проведення виховної години з елементами тренінгового заняття: «Попередження торгівлі людьми».

Березень

Батьки.

 

 

4.

Підготовка та проведення просвітницьких лекцій для батьків:

  1. Проблема підліткового віку.
  2. Батьки і діти. Взаємовідносини з дорослими.
  3. Жорстокість серед здобувачів освіти. Булінг.
  4. Методи батьківського виховання.

 

Протягом

року

 

 

 

Навчальні кабінети.

 

 

5.

 

 

  1. Підготовка та проведення просвітницьких лекцій для педагогів:
  1. Толерантність – риса сучасної людини.
  2. Конфлікт. Шляхи виходу з конфліктних ситуацій.
  3. Шляхи успішної адаптації здобувачів освіти.
  4. Стилі педагогічного спілкування.

Протягом

року

 

 

Навчальні кабінети.

VІ. Організаційно-методична робота

   1.

 

Розробка планів роботи на рік, місяць, звітів.

Протягом року

Кабінет соц. педагог

   2.

 

Підготовка до проведення тестувань та анкетувань.

Протягом року

Кабінет соц. педагог

3.

Виготовлення стимульного, роздаткового матеріалу

Протягом

Кабінет соц. педагог

   4.

Підготовка до виступів на батьківських зборах,

педагогічних нарадах, днях відкритих дверей.

Протягом

року

Кабінет соц. педагог

5.

Співпраця з різними організаціями (міліція,

служба у справах неповнолітніх, центрами

соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді,

центром зайнятості тощо).

Протягом

року

Кабінет соц. педагог

6.

Консультації в НМЦ ПТО.

Протягом

року

 

7.

Опрацювання літератури по соціальній

педагогіці та психології, нормативно-правової

бази.

Протягом

року

Кабінет соц. педагог

8.

Прийняття участі у навчально-методичних

семінарах (нарадах), вебінарах для соціальних

педагогів.

Протягом

року

Кабінет соц. педагог

  9.

Оснащення куточка психологічної служби

Протягом

року

Кабінет соц. педагог

 10.

Самостійне вдосконалення власного фахового рівня

Протягом року

Кабінет соц. педагог

         

 

Соціальний педагог                                          Тетяна ПОДГОРНА

 

 

Дата: від до Скинути

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень